Ledenpas of ook tennis- of spelerspas genoemd
- De ledenpas wordt o.a. gebruikt voor het afhangen van een tennisbaan en heb je nodig voor toernooien en competities.
- Alleen leden van TCO die in het bezit zijn van een geldige ledenpas, hebben speelrecht op de tennisbanen van TCO.
- Bij aanvang van het lidmaatschap wordt kosteloos een ledenpas verstrekt.
Ook is een digitale ledenpas beschikbaar in de app. - De ledenpas is tijdens jouw lidmaatschap geldig.
- Een (geldige) ledenpas dien je altijd bij je te hebben als je wilt tennissen.
Indien je geen ledenpas tijdens het spelen kunt tonen OF jouw speelrecht is geblokkeerd, kan je niet afhangen en mag je niet tennissen.
Blokkering van de ledenpas / geen speelrecht
In de onderstaande gevallen wordt de ledenpas niet verstrekt en/of wordt voor afhangen en spelen geblokkeerd:
- Als de verschuldigde contributie, inclusief eventueel inschrijfgeld niet (tijdig) door TCO is ontvangen.
- Als een Senior lid geen Certificaat Verantwoord Alcohol schenken (IVA) heeft gehaald, mag hij/zij geen bardienst vervullen.
- Als het Senior lid met een bardienstverplichting (nog) niet tijdig een bardienst heeft ingepland.
- Als het Senior lid ten gevolge van het niet vervullen van de bardienst de opgelegde boete niet heeft betaald.
Indien je de ledenpas kwijt bent, doe het volgende
- Stuur een mail naar de [email protected] en meld dat je een nieuwe ledenpas wilt ontvangen i.v.m. kwijtraken.
- De nieuwe pas kost inclusief het thuisbezorgen € 5,-
- De pas wordt direct besteld en wordt binnen een week bij jou thuis afgeleverd.
- Maak zelf geen geld over !!
- Met dit verzoek machtig je TCO om het bedrag binnen ongeveer 4 weken automatisch bij jouw Ibannummer te incasseren.
Indien de ledenpas is beschadigd EN niet meer op het Afhangbord werkt
- Stuur de pas naar TCO t.a.v. Piet Goes, Postbus 115, 1190 AC Ouderkerk a/d Amstel en meld dat je een nieuwe ledenpas wenst i.v.m. beschadiging.
- Kosteloos ontvang je binnen een week een nieuwe ledenpas op het adres dat bij TCO bekend is.